Utvidet returrett til 31. januar 2025

Islamic Marketing

Om Islamic Marketing

Provides an essential guide to those who study and those who participate in Muslim branding and marketing, offering wide-ranging perspectives on the influence of Islam on consumer behaviour, the travel industry, product development, and the promotion of goods and services, focusing on current trends and tools.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781773611549
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 300
  • Utgitt:
  • 1. desember 2018
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Islamic Marketing

Provides an essential guide to those who study and those who participate in Muslim branding and marketing, offering wide-ranging perspectives on the influence of Islam on consumer behaviour, the travel industry, product development, and the promotion of goods and services, focusing on current trends and tools.

Brukervurderinger av Islamic Marketing



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.