Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Principles of Islamic Marketing

Om The Principles of Islamic Marketing

The Principles of Islamic Marketing provides a complete guide to the requirements an organization needs to follow when managing its entire marketing function within the Muslim market or when adapting part of its offering to that market. This is not a religious book. It's a marketing book that represents the values behind a business model adopted by

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032838595
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 258
  • Utgitt:
  • 24. juni 2024
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 480 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Principles of Islamic Marketing

The Principles of Islamic Marketing provides a complete guide to the requirements an organization needs to follow when managing its entire marketing function within the Muslim market or when adapting part of its offering to that market. This is not a religious book. It's a marketing book that represents the values behind a business model adopted by

Brukervurderinger av The Principles of Islamic Marketing



Finn lignende bøker
Boken The Principles of Islamic Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.