Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management

- From Theory to Practical Applications in Different Sectors

Om The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management

This book provides stimulating insights into the ways in which the adoption of experience logic can revitalize marketing perspectives and stimulate novel approaches to the creation and delivery of value.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030084783
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 220
  • Utgitt:
  • 24. januar 2019
  • Utgave:
  • 12018
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management

This book provides stimulating insights into the ways in which the adoption of experience logic can revitalize marketing perspectives and stimulate novel approaches to the creation and delivery of value.

Brukervurderinger av The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management



Finn lignende bøker
Boken The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.