Norges billigste bøker

Sensory Marketing

- An Introduction

Om Sensory Marketing

Authored by Bertil Hulten, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer, not only to increase the chance of an immediate sale but perceptions of the product which play into a customer's return and brand loyalty for the future.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526423245
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 27. mai 2020
  • Dimensjoner:
  • 249x176x21 mm.
  • Vekt:
  • 576 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Sensory Marketing

Authored by Bertil Hulten, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer, not only to increase the chance of an immediate sale but perceptions of the product which play into a customer's return and brand loyalty for the future.

Brukervurderinger av Sensory Marketing



Finn lignende bøker
Boken Sensory Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.