Utvidet returrett til 31. januar 2025

Qualitative Consumer Research

Om Qualitative Consumer Research

Using some of the latest qualitative research tools, this volume highlights insights about consumption ranging from how consumers process advertising messages, to how small retailers can combat the practice of "showrooming" by consumers comparing online prices with mobile devices.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781787144927
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 296
  • Utgitt:
  • 18. august 2017
  • Dimensjoner:
  • 238x161x21 mm.
  • Vekt:
  • 550 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Qualitative Consumer Research

Using some of the latest qualitative research tools, this volume highlights insights about consumption ranging from how consumers process advertising messages, to how small retailers can combat the practice of "showrooming" by consumers comparing online prices with mobile devices.

Brukervurderinger av Qualitative Consumer Research



Finn lignende bøker
Boken Qualitative Consumer Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.