Utvidet returrett til 31. januar 2025

Ethnic Marketing

- Theory, Practice and Entrepreneurship

Om Ethnic Marketing

Keeping a focus on the ethnic group as the unit of analysis, combining ethnic marketing and ethnic entrepreneurship theories provides intelligence about contemporary ethnic marketing and practice perspectives.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138210608
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 374
  • Utgitt:
  • 13. desember 2018
  • Dimensjoner:
  • 235x161x22 mm.
  • Vekt:
  • 648 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Ethnic Marketing

Keeping a focus on the ethnic group as the unit of analysis, combining ethnic marketing and ethnic entrepreneurship theories provides intelligence about contemporary ethnic marketing and practice perspectives.

Brukervurderinger av Ethnic Marketing



Finn lignende bøker
Boken Ethnic Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.