Utvidet returrett til 31. januar 2025

Ethnic Marketing

- Culturally sensitive theory and practice

Om Ethnic Marketing

This is an excellent resource for researchers and advanced marketing students taking both postgraduate and undergraduate courses in marketing management or strategy, as well as government, marketing practitioners and businesses seeking ways to reach ethnic communities.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415836005
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 364
  • Utgitt:
  • 16. desember 2014
  • Dimensjoner:
  • 157x242x26 mm.
  • Vekt:
  • 718 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Ethnic Marketing

This is an excellent resource for researchers and advanced marketing students taking both postgraduate and undergraduate courses in marketing management or strategy, as well as government, marketing practitioners and businesses seeking ways to reach ethnic communities.

Brukervurderinger av Ethnic Marketing



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.