Utvidet returrett til 31. januar 2025

Deceptive Advertising

- Behavioral Study of A Legal Concept

Om Deceptive Advertising

This text provides discussions regarding the intersection of law and behavioural science and its application to deceptive advertising. It offers a foundation on which to base behavioural research into how consumers are deceived by advertising claims and what cognitive processes are involved.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805806496
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 258
  • Utgitt:
  • 1. april 1990
  • Dimensjoner:
  • 152x229x19 mm.
  • Vekt:
  • 599 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Deceptive Advertising

This text provides discussions regarding the intersection of law and behavioural science and its application to deceptive advertising. It offers a foundation on which to base behavioural research into how consumers are deceived by advertising claims and what cognitive processes are involved.

Brukervurderinger av Deceptive Advertising



Finn lignende bøker
Boken Deceptive Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.