Utvidet returrett til 31. januar 2025

Winning with Data in the Business of Sports

- CRM and Analytics

Om Winning with Data in the Business of Sports

This new edition of the bestselling book shares the processes and principles used to implement a data-driven approach to decision-making, targeted marketing, and digital transformation, emulating the approach of brands such as Netflix, Amazon and Spotify but framed for the unique challenges and opportunities of the sports industry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367610708
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 228
  • Utgitt:
  • 18. mars 2021
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 241x161x21 mm.
  • Vekt:
  • 484 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Winning with Data in the Business of Sports

This new edition of the bestselling book shares the processes and principles used to implement a data-driven approach to decision-making, targeted marketing, and digital transformation, emulating the approach of brands such as Netflix, Amazon and Spotify but framed for the unique challenges and opportunities of the sports industry.

Brukervurderinger av Winning with Data in the Business of Sports



Finn lignende bøker
Boken Winning with Data in the Business of Sports finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.