Norges billigste bøker

Winning in Emerging Markets

- A Road Map for Strategy and Execution

Om Winning in Emerging Markets

Argues that the primary exploitable characteristic of emerging markets is the lack of institutions (credit-card systems, intellectual-property adjudication, data research firms) that facilitate efficient business operations. This book is suitable for the companies seeking to define and execute business strategy in developing economies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781422166956
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 28. april 2010
  • Dimensjoner:
  • 162x239x29 mm.
  • Vekt:
  • 492 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Winning in Emerging Markets

Argues that the primary exploitable characteristic of emerging markets is the lack of institutions (credit-card systems, intellectual-property adjudication, data research firms) that facilitate efficient business operations. This book is suitable for the companies seeking to define and execute business strategy in developing economies.

Brukervurderinger av Winning in Emerging Markets



Finn lignende bøker
Boken Winning in Emerging Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.