Utvidet returrett til 31. januar 2025

Vertical Price Coordination and Brand Care

- Interdisciplinary Perspectives on the Prohibition of Resale Price Maintenance

Om Vertical Price Coordination and Brand Care

Competition law regulates anti-competitive conduct by companies in order to maintain market competition. It provides a new interdisciplinary approach to the topic that emphasizes the empirically observable marketing perspective, but draws conclusions from competition theory.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642355691
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 84
  • Utgitt:
  • 13. april 2013
  • Utgave:
  • 2013
  • Dimensjoner:
  • 234x156x4 mm.
  • Vekt:
  • 1533 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Vertical Price Coordination and Brand Care

Competition law regulates anti-competitive conduct by companies in order to maintain market competition. It provides a new interdisciplinary approach to the topic that emphasizes the empirically observable marketing perspective, but draws conclusions from competition theory.

Brukervurderinger av Vertical Price Coordination and Brand Care



Finn lignende bøker
Boken Vertical Price Coordination and Brand Care finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.