Norges billigste bøker

Value Proposition to Tourism Coopetition

Om Value Proposition to Tourism Coopetition

This book contains an Open Access chapter. Discover the transformative power of 'coopetition' in the dynamic world of tourist organisations, where inclusive development takes centre stage. Drawing on the work of a range of global contributors, the editors examine how dyadic behaviour is transforming the tourism sector.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781837978281
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 328
  • Utgitt:
  • 4. desember 2024
  • Dimensjoner:
  • 152x229x21 mm.
  • Vekt:
  • 541 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Value Proposition to Tourism Coopetition

This book contains an Open Access chapter. Discover the transformative power of 'coopetition' in the dynamic world of tourist organisations, where inclusive development takes centre stage. Drawing on the work of a range of global contributors, the editors examine how dyadic behaviour is transforming the tourism sector.

Brukervurderinger av Value Proposition to Tourism Coopetition



Finn lignende bøker
Boken Value Proposition to Tourism Coopetition finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.