Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Transnational Media Corporation

- Global Messages and Free Market Competition

Om The Transnational Media Corporation

Focusing on the consolidation of players in many aspects of business, including banking, aviation, insurance and mass media, this work discusses the "Transnational Media Corporation" and asks what makes a global corporation global? And to what extent do TNMCs affect the marketplace of ideas?

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805812558
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 1. oktober 1996
  • Dimensjoner:
  • 152x229x22 mm.
  • Vekt:
  • 567 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Transnational Media Corporation

Focusing on the consolidation of players in many aspects of business, including banking, aviation, insurance and mass media, this work discusses the "Transnational Media Corporation" and asks what makes a global corporation global? And to what extent do TNMCs affect the marketplace of ideas?

Brukervurderinger av The Transnational Media Corporation



Finn lignende bøker
Boken The Transnational Media Corporation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.