Norges billigste bøker

The Power of Two

- How Companies of All Sizes Can Build Alliance Networks That Generate Business Opportunities

Om The Power of Two

This work shows how companies can develop fluid networks and relationships so that they can respond quickly to market opportunities by forming collaborations, with other companies. It shows why companies should start building alliances in order to survive.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780787909468
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 17 juni 1998
  • Dimensjoner:
  • 153x228x15 mm.
  • Vekt:
  • 312 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 28 september 2024

Beskrivelse av The Power of Two

This work shows how companies can develop fluid networks and relationships so that they can respond quickly to market opportunities by forming collaborations, with other companies. It shows why companies should start building alliances in order to survive.

Brukervurderinger av The Power of Two



Finn lignende bøker
Boken The Power of Two finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.