Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Oxford Handbook of Music and Advertising

Om The Oxford Handbook of Music and Advertising

This Handbook explains how music contributes to the advertising that the public encounters on a daily basis. Chapters examine how the soundtracks of promotional messages originate, how we might interpret the meanings behind the music, and how commercial messages influence us through music.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780190691240
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 960
  • Utgitt:
  • 12. april 2021
  • Dimensjoner:
  • 256x186x66 mm.
  • Vekt:
  • 1730 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av The Oxford Handbook of Music and Advertising

This Handbook explains how music contributes to the advertising that the public encounters on a daily basis. Chapters examine how the soundtracks of promotional messages originate, how we might interpret the meanings behind the music, and how commercial messages influence us through music.

Brukervurderinger av The Oxford Handbook of Music and Advertising



Finn lignende bøker
Boken The Oxford Handbook of Music and Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.