Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business

Om The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business

The study on the impact of the digital consumer's emotional intelligence based on the moral values promoted in e-business presents an actual interdisciplinary topic in the context of the digital age.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658329648
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 247
  • Utgitt:
  • 26. februar 2021
  • Utgave:
  • 12021
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business

The study on the impact of the digital consumer's emotional intelligence based on the moral values promoted in e-business presents an actual interdisciplinary topic in the context of the digital age.

Brukervurderinger av The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business



Finn lignende bøker
Boken The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.