Norges billigste bøker

The Economy of Character

- Novels, Market Culture, and the Business of Inner Meaning

Om The Economy of Character

At the start of the 18th century, literary "characters" referred as much to letters and typefaces as it did to persons in books. However, this text shows how, by the 19th century, readers used transactions with characters to accommodate themselves to newly-commmercialized social relations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780226498201
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 332
  • Utgitt:
  • 13. mai 1998
  • Dimensjoner:
  • 228x155x19 mm.
  • Vekt:
  • 518 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Economy of Character

At the start of the 18th century, literary "characters" referred as much to letters and typefaces as it did to persons in books. However, this text shows how, by the 19th century, readers used transactions with characters to accommodate themselves to newly-commmercialized social relations.

Brukervurderinger av The Economy of Character



Finn lignende bøker
Boken The Economy of Character finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.