Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World

- Proceedings of the 2011 World Marketing Congress

Om The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World

This volume includes the full proceedings from the 2011 World Marketing Congress held in Reims, France with the theme The Customer is NOT Always Right?

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319842981
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 953
  • Utgitt:
  • 7. juli 2018
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 210x279x0 mm.
  • Vekt:
  • 2426 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World

This volume includes the full proceedings from the 2011 World Marketing Congress held in Reims, France with the theme The Customer is NOT Always Right?

Brukervurderinger av The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World



Finn lignende bøker
Boken The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.