Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Customer Experience Model

Om The Customer Experience Model

For any company, defining the most efficient marketing concept to create a competitive customer experience (CX) is vital for sustained development. The focus of this research is the creation of a comprehensible practical approach to the development of client experience: the ¿ustomer Experience Model (CXM).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367478254
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 110
  • Utgitt:
  • 2. oktober 2020
  • Dimensjoner:
  • 222x144x13 mm.
  • Vekt:
  • 264 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Customer Experience Model

For any company, defining the most efficient marketing concept to create a competitive customer experience (CX) is vital for sustained development. The focus of this research is the creation of a comprehensible practical approach to the development of client experience: the ¿ustomer Experience Model (CXM).

Brukervurderinger av The Customer Experience Model



Finn lignende bøker
Boken The Customer Experience Model finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.