Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Bible, Social Media and Digital Culture

Om The Bible, Social Media and Digital Culture

This book centres on the use of the Bible within contemporary digital social media culture and gives an overview of its use online with examples from brand new research from the CODEC Research Centre at Durham University, UK. It examines the shift from a propositional to a therapeutic approach to faith from a sociological standpoint.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367028770
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 130
  • Utgitt:
  • 10. juli 2019
  • Dimensjoner:
  • 223x146x9 mm.
  • Vekt:
  • 266 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Bible, Social Media and Digital Culture

This book centres on the use of the Bible within contemporary digital social media culture and gives an overview of its use online with examples from brand new research from the CODEC Research Centre at Durham University, UK. It examines the shift from a propositional to a therapeutic approach to faith from a sociological standpoint.

Brukervurderinger av The Bible, Social Media and Digital Culture



Finn lignende bøker
Boken The Bible, Social Media and Digital Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.