Utvidet returrett til 31. januar 2025

The 22 Immutable Laws Of Branding

av Al Ries
Om The 22 Immutable Laws Of Branding

Everyone knows that building your product or service into a bona fide brand is the only way to stand out in an insanely crowded marketplace. This book deals with branding, distilling complex theories and principles behind this key marketing term. It examines brand-blazing strategies from some of the world's best, including Coca-Cola, and Xerox.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861976055
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 3. april 2000
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 129x197x13 mm.
  • Vekt:
  • 140 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 4. desember 2024

Beskrivelse av The 22 Immutable Laws Of Branding

Everyone knows that building your product or service into a bona fide brand is the only way to stand out in an insanely crowded marketplace. This book deals with branding, distilling complex theories and principles behind this key marketing term. It examines brand-blazing strategies from some of the world's best, including Coca-Cola, and Xerox.

Brukervurderinger av The 22 Immutable Laws Of Branding



Finn lignende bøker
Boken The 22 Immutable Laws Of Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.