Utvidet returrett til 31. januar 2025

Television, Audiences and Cultural Studies

Om Television, Audiences and Cultural Studies

A multi-faceted exploration of audience research, in which Morley draws on a rich body of empirical work to examine the emergence, development and future of audience research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138173019
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 26. juli 2016
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Television, Audiences and Cultural Studies

A multi-faceted exploration of audience research, in which Morley draws on a rich body of empirical work to examine the emergence, development and future of audience research.

Brukervurderinger av Television, Audiences and Cultural Studies



Finn lignende bøker
Boken Television, Audiences and Cultural Studies finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.