Utvidet returrett til 31. januar 2025

Television, Audiences and Cultural Studies

Om Television, Audiences and Cultural Studies

Presenting a multi-faceted exploration of audience research, this book draws on empirical work to examine the emergence, development and future of TV audience research. In addition to providing an overview it also questions how class and cultural differences can affect how we interpret TV.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415054454
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 334
  • Utgitt:
  • 10. desember 1992
  • Dimensjoner:
  • 156x230x24 mm.
  • Vekt:
  • 599 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Television, Audiences and Cultural Studies

Presenting a multi-faceted exploration of audience research, this book draws on empirical work to examine the emergence, development and future of TV audience research. In addition to providing an overview it also questions how class and cultural differences can affect how we interpret TV.

Brukervurderinger av Television, Audiences and Cultural Studies



Finn lignende bøker
Boken Television, Audiences and Cultural Studies finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.