Utvidet returrett til 31. januar 2025

Television and Political Advertising

- Volume I: Psychological Processes

Om Television and Political Advertising

Traces how political ads help to interpret the psychological reality of the presidential campaign in the minds of millions of voters. Suitable for researchers in advertising, communication, and consumer psychology, this title helps define future work on the relationship between television, politics, and the mind of the voter.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805806557
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 378
  • Utgitt:
  • 1. oktober 1991
  • Dimensjoner:
  • 152x229x25 mm.
  • Vekt:
  • 771 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Television and Political Advertising

Traces how political ads help to interpret the psychological reality of the presidential campaign in the minds of millions of voters. Suitable for researchers in advertising, communication, and consumer psychology, this title helps define future work on the relationship between television, politics, and the mind of the voter.

Brukervurderinger av Television and Political Advertising



Finn lignende bøker
Boken Television and Political Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.