Norges billigste bøker
Om Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032026862
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 148
  • Utgitt:
  • 10. mars 2023
  • Dimensjoner:
  • 156x11x234 mm.
  • Vekt:
  • 404 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 5. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Brukervurderinger av Technology Brands in the Digital Economy



Finn lignende bøker
Boken Technology Brands in the Digital Economy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.