Utvidet returrett til 31. januar 2025

Technology Brands in the Digital Economy

Om Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032026879
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 148
  • Utgitt:
  • 8. oktober 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 290 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Brukervurderinger av Technology Brands in the Digital Economy



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.