Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sustainable Marketing and Customer Value

Om Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781032002446
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 326
  • Utgitt:
  • 28. desember 2022
  • Dimensjoner:
  • 241x25x160 mm.
  • Vekt:
  • 628 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Brukervurderinger av Sustainable Marketing and Customer Value



Finn lignende bøker
Boken Sustainable Marketing and Customer Value finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.