Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategy for Tourism

Om Strategy for Tourism

An internationally focused text which explains strategic management, analysis and implementation specifically in the tourism industry. Fully revised and updated, this second edition covers strategic management in a variety of tourism contexts.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781910158623
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 31. januar 2016
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 246x191x24 mm.
  • Vekt:
  • 584 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Strategy for Tourism

An internationally focused text which explains strategic management, analysis and implementation specifically in the tourism industry. Fully revised and updated, this second edition covers strategic management in a variety of tourism contexts.

Brukervurderinger av Strategy for Tourism



Finn lignende bøker
Boken Strategy for Tourism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.