Norges billigste bøker

Strategic Marketing for High Technology Products

- An Integrated Approach

Om Strategic Marketing for High Technology Products

This book delimits the concept of high technology and explores the characteristics of high-tech markets and the high-tech environment, with the ultimate goal of contributing to the formulation of effective new processes for product development and launching to the market, in the high-tech context. It highlights and promotes the integrated f

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367591113
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 194
  • Utgitt:
  • 14. august 2020
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Strategic Marketing for High Technology Products

This book delimits the concept of high technology and explores the characteristics of high-tech markets and the high-tech environment, with the ultimate goal of contributing to the formulation of effective new processes for product development and launching to the market, in the high-tech context. It highlights and promotes the integrated f

Brukervurderinger av Strategic Marketing for High Technology Products



Finn lignende bøker
Boken Strategic Marketing for High Technology Products finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.