Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs

Om Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs

This book investigates how strategic marketing is influencing organizations' innovation performance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811035890
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 131
  • Utgitt:
  • 30. mars 2017
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 155x235x10 mm.
  • Vekt:
  • 3495 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs

This book investigates how strategic marketing is influencing organizations' innovation performance.

Brukervurderinger av Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs



Finn lignende bøker
Boken Strategic Marketing and Innovation for Indian MSMEs finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.