Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Management in Tourism

Om Strategic Management in Tourism

Linking strategic thinking with action for the management of tourism, this book evaluates global trends, analyses environmental impact and reviews the major factors affecting international tourism management. Now in its third edition, this well-established resource includes extra pedagogy such as learning objectives, questions and case studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781786390240
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 378
  • Utgitt:
  • 26. februar 2018
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 245x190x21 mm.
  • Vekt:
  • 1108 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Strategic Management in Tourism

Linking strategic thinking with action for the management of tourism, this book evaluates global trends, analyses environmental impact and reviews the major factors affecting international tourism management. Now in its third edition, this well-established resource includes extra pedagogy such as learning objectives, questions and case studies.

Brukervurderinger av Strategic Management in Tourism



Finn lignende bøker
Boken Strategic Management in Tourism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.