Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Strategic Brand Management

The only textbook that builds upon the traditional branding models to fully explore the emotional, social, and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780198797807
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 3. august 2018
  • Utgave:
  • 4
  • Dimensjoner:
  • 188x245x18 mm.
  • Vekt:
  • 800 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Strategic Brand Management

The only textbook that builds upon the traditional branding models to fully explore the emotional, social, and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers.

Brukervurderinger av Strategic Brand Management



Finn lignende bøker
Boken Strategic Brand Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.