Norges billigste bøker

Strategic Brand Management In and Through Sport

Strategic Brand Management In and Through Sport
Om Strategic Brand Management In and Through Sport

This book explores strategic brand management both in and through sport, thus helping in deepening our understanding of this promising field, while offering directions for future research in the area. The chapters in this book were originally published in Journal of Strategic Marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032968278
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 108
  • Utgitt:
  • 12. februar 2025
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles
  • Boken er tilgjengelig for forhåndsbestilling 3 måneder før publiseringsdatoen

Beskrivelse av Strategic Brand Management In and Through Sport

This book explores strategic brand management both in and through sport, thus helping in deepening our understanding of this promising field, while offering directions for future research in the area. The chapters in this book were originally published in Journal of Strategic Marketing.

Brukervurderinger av Strategic Brand Management In and Through Sport



Finn lignende bøker
Boken Strategic Brand Management In and Through Sport finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.