Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Statistical Methods in e-Commerce Research

This book bridges the gap between researchers in statistics and e-commerce, exposing both communities to the opportunities in this evolving area. Statistical Methods in eCommerce Research enables statisticians to better understand the challenges of empirical e-commerce research and to develop new methods for their analyses.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470120125
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 448
  • Utgitt:
  • 17. oktober 2008
  • Dimensjoner:
  • 164x241x23 mm.
  • Vekt:
  • 746 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Statistical Methods in e-Commerce Research

This book bridges the gap between researchers in statistics and e-commerce, exposing both communities to the opportunities in this evolving area. Statistical Methods in eCommerce Research enables statisticians to better understand the challenges of empirical e-commerce research and to develop new methods for their analyses.

Brukervurderinger av Statistical Methods in e-Commerce Research



Finn lignende bøker
Boken Statistical Methods in e-Commerce Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.