Utvidet returrett til 31. januar 2025

Stakeholder Involvement in Social Marketing

- Challenges and Approaches to Engagement

Om Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367172695
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 212
  • Utgitt:
  • 26. november 2020
  • Dimensjoner:
  • 241x161x21 mm.
  • Vekt:
  • 474 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Brukervurderinger av Stakeholder Involvement in Social Marketing



Finn lignende bøker
Boken Stakeholder Involvement in Social Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.