Utvidet returrett til 31. januar 2024

Social Media, Work and Organisations

Om Social Media, Work and Organisations

This book discusses the impact social media has on work using four conceptual themes: Adoption, shaping and staging of social media in organisations; digitised regimes of power, control and surveillance; evolving identity, employee voice and dramaturgical performance online, and employee forms of resistance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367683764
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 298
  • Utgitt:
  • 28. november 2024
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av Social Media, Work and Organisations

This book discusses the impact social media has on work using four conceptual themes: Adoption, shaping and staging of social media in organisations; digitised regimes of power, control and surveillance; evolving identity, employee voice and dramaturgical performance online, and employee forms of resistance.

Brukervurderinger av Social Media, Work and Organisations



Finn lignende bøker
Boken Social Media, Work and Organisations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.