Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Innovation and New Business Models

- Creating Shared Value in Low-Income Markets

Om Social Innovation and New Business Models

This book shows how companies can implement social innovation and presents new social business models that can be used to target low-income markets. It presents key factors related to the social product innovation process and corresponding communication.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642321498
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 80
  • Utgitt:
  • 7. august 2012
  • Utgave:
  • 2012
  • Dimensjoner:
  • 155x235x4 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Social Innovation and New Business Models

This book shows how companies can implement social innovation and presents new social business models that can be used to target low-income markets. It presents key factors related to the social product innovation process and corresponding communication.

Brukervurderinger av Social Innovation and New Business Models



Finn lignende bøker
Boken Social Innovation and New Business Models finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.