Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Capital of Organizations

Om Social Capital of Organizations

The theory of social capital asserts that social actors gain resources through relationships with other actors. While social capital research has largely focused on individuals as the unit of analysis, this volume looks at social capital of organizations, or Corporate Social Capital (CSC).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780762307708
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 300
  • Utgitt:
  • 11. juni 2001
  • Dimensjoner:
  • 150x225x23 mm.
  • Vekt:
  • 612 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Social Capital of Organizations

The theory of social capital asserts that social actors gain resources through relationships with other actors. While social capital research has largely focused on individuals as the unit of analysis, this volume looks at social capital of organizations, or Corporate Social Capital (CSC).

Brukervurderinger av Social Capital of Organizations



Finn lignende bøker
Boken Social Capital of Organizations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.