Utvidet returrett til 31. januar 2024

Service Quality

- Research Perspectives

Om Service Quality

The last three decades have seen a dramatic increase in the attention businesses devote to their quality of service. This title presents an overview and analysis of the field and its research, including its growth, various trends, and debates.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761921462
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 21. januar 2004
  • Dimensjoner:
  • 152x228x15 mm.
  • Vekt:
  • 370 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. november 2024

Beskrivelse av Service Quality

The last three decades have seen a dramatic increase in the attention businesses devote to their quality of service. This title presents an overview and analysis of the field and its research, including its growth, various trends, and debates.

Brukervurderinger av Service Quality



Finn lignende bøker
Boken Service Quality finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.