Norges billigste bøker

Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality

- Staff Perspectives

Om Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality

This book offers insights into the demands made on staff in service encounters in tourism, events and hospitality roles. It hinges upon storied incidents offered by workers about which the reader can reflect and apply theoretical knowledge. Each chapter includes learning objectives, questions and summaries.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781845417260
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 30. januar 2020
  • Dimensjoner:
  • 234x154x11 mm.
  • Vekt:
  • 332 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 3. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality

This book offers insights into the demands made on staff in service encounters in tourism, events and hospitality roles. It hinges upon storied incidents offered by workers about which the reader can reflect and apply theoretical knowledge. Each chapter includes learning objectives, questions and summaries.

Brukervurderinger av Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality



Finn lignende bøker
Boken Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.