Utvidet returrett til 31. januar 2025

Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

- Measuring and Modelling Approaches

Om Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

An increasing number of products and services are not differentiated by inherent features, but by the vendors, particularly their reputation and marketing commu- cation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783790828115
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 229
  • Utgitt:
  • 1. mars 2012
  • Utgave:
  • 2010
  • Dimensjoner:
  • 155x235x13 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

An increasing number of products and services are not differentiated by inherent features, but by the vendors, particularly their reputation and marketing commu- cation.

Brukervurderinger av Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets



Finn lignende bøker
Boken Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.