Utvidet returrett til 31. januar 2025

Religion in Consumer Society

- Brands, Consumers and Markets

Om Religion in Consumer Society

This book, together with a complementary volume Religion in the Neoliberal Age, focuses on religion, neoliberalism and consumer society; offering an overview of an emerging field of research in the study of contemporary religion. Claiming that we are entering a new phase of state-religion relations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781409449867
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 268
  • Utgitt:
  • 24. juli 2013
  • Dimensjoner:
  • 157x242x23 mm.
  • Vekt:
  • 660 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Religion in Consumer Society

This book, together with a complementary volume Religion in the Neoliberal Age, focuses on religion, neoliberalism and consumer society; offering an overview of an emerging field of research in the study of contemporary religion. Claiming that we are entering a new phase of state-religion relations.

Brukervurderinger av Religion in Consumer Society



Finn lignende bøker
Boken Religion in Consumer Society finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.