Utvidet returrett til 31. januar 2025

Real Luxury

- How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term

Om Real Luxury

Real Luxury examines what a 'luxury brand' is from economic, sociological and psychological standpoints. It spells out the challenges the industry is facing and puts forward a new, practical model aimed at reviving and protecting luxury brands, based on the authors' hands-on experience in the industry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349484232
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 228
  • Utgitt:
  • 1. januar 2014
  • Utgave:
  • 12014
  • Dimensjoner:
  • 140x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 310 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Real Luxury

Real Luxury examines what a 'luxury brand' is from economic, sociological and psychological standpoints. It spells out the challenges the industry is facing and puts forward a new, practical model aimed at reviving and protecting luxury brands, based on the authors' hands-on experience in the industry.

Brukervurderinger av Real Luxury



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.