Utvidet returrett til 31. januar 2025

Re-Theorizing Discipline in Education

- Problems, Politics, and Possibilities

Om Re-Theorizing Discipline in Education

Suitable for university lecturers, pre-service and in-service teachers, policymakers, and educational administrators, this book aims to reinvigorate thinking on 'discipline' in education by challenging the notions, foundations, and paradigms that underpin its use in policy and practice.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781433109669
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 194
  • Utgitt:
  • 2. juni 2010
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 152x226x11 mm.
  • Vekt:
  • 304 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Re-Theorizing Discipline in Education

Suitable for university lecturers, pre-service and in-service teachers, policymakers, and educational administrators, this book aims to reinvigorate thinking on 'discipline' in education by challenging the notions, foundations, and paradigms that underpin its use in policy and practice.

Brukervurderinger av Re-Theorizing Discipline in Education



Finn lignende bøker
Boken Re-Theorizing Discipline in Education finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.