Norges billigste bøker

Qualitative Methodologies in Tourism Studies

Om Qualitative Methodologies in Tourism Studies

Disruption and creativity are the two ideas around which tourism geographers begin dismantling hegemonic ideologies in tourism studies. The chapters in this book provide a vantage point from where to disrupt first, before engendering progress and transformation within and outside of the field.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032227757
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 376
  • Utgitt:
  • 27. mai 2024
  • Dimensjoner:
  • 174x244x20 mm.
  • Vekt:
  • 784 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. november 2024

Beskrivelse av Qualitative Methodologies in Tourism Studies

Disruption and creativity are the two ideas around which tourism geographers begin dismantling hegemonic ideologies in tourism studies. The chapters in this book provide a vantage point from where to disrupt first, before engendering progress and transformation within and outside of the field.

Brukervurderinger av Qualitative Methodologies in Tourism Studies



Finn lignende bøker
Boken Qualitative Methodologies in Tourism Studies finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.