Utvidet returrett til 31. januar 2025

Political Marketing in the 2020 U.S. Presidential Election

Om Political Marketing in the 2020 U.S. Presidential Election

This book focuses on the U.S. presidential election spectacle, from the primaries through to the November 2020 election and the subsequent events leading up to the inauguration of Joe Biden as the 46th president.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030865580
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 150
  • Utgitt:
  • 11. desember 2021
  • Utgave:
  • 12022
  • Dimensjoner:
  • 216x153x17 mm.
  • Vekt:
  • 336 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Political Marketing in the 2020 U.S. Presidential Election

This book focuses on the U.S. presidential election spectacle, from the primaries through to the November 2020 election and the subsequent events leading up to the inauguration of Joe Biden as the 46th president.

Brukervurderinger av Political Marketing in the 2020 U.S. Presidential Election



Finn lignende bøker
Boken Political Marketing in the 2020 U.S. Presidential Election finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.