Utvidet returrett til 31. januar 2025

Planning the Corporate Reputation (RLE Marketing)

Om Planning the Corporate Reputation (RLE Marketing)

This book reveals the importance of seeking and building an identifiable and favourable corporate identity for the enterprise. The subject is pursued in all its aspects, from the stage of basic market research right through to organization and control of the corporate plan.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138994973
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 17. desember 2015
  • Dimensjoner:
  • 156x234x11 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Planning the Corporate Reputation (RLE Marketing)

This book reveals the importance of seeking and building an identifiable and favourable corporate identity for the enterprise. The subject is pursued in all its aspects, from the stage of basic market research right through to organization and control of the corporate plan.

Brukervurderinger av Planning the Corporate Reputation (RLE Marketing)



Finn lignende bøker
Boken Planning the Corporate Reputation (RLE Marketing) finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.