Norges billigste bøker

Perception and Agency in Shared Spaces of Contemporary Art

Om Perception and Agency in Shared Spaces of Contemporary Art

This book examines the interconnections between art, phenomenology, and cognitive studies, foregrounding the many ways that artists ask us to consider how we sense, think, and act in relation to a work of art.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367884895
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 10 desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 243x174x18 mm.
  • Vekt:
  • 472 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15 oktober 2024

Beskrivelse av Perception and Agency in Shared Spaces of Contemporary Art

This book examines the interconnections between art, phenomenology, and cognitive studies, foregrounding the many ways that artists ask us to consider how we sense, think, and act in relation to a work of art.

Brukervurderinger av Perception and Agency in Shared Spaces of Contemporary Art



Finn lignende bøker
Boken Perception and Agency in Shared Spaces of Contemporary Art finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.