Utvidet returrett til 31. januar 2025

Organization Behaviour for Leisure Services

Om Organization Behaviour for Leisure Services

Discusses and questions a number of key elements, including: The individual and the organization; Groups in the organization; Organizational structures and behaviour; Management within the organization; and Commercial hospitality, leisure and tourism in a service context.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750657822
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 278
  • Utgitt:
  • 14. juli 2003
  • Dimensjoner:
  • 190x245x16 mm.
  • Vekt:
  • 546 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Organization Behaviour for Leisure Services

Discusses and questions a number of key elements, including: The individual and the organization; Groups in the organization; Organizational structures and behaviour; Management within the organization; and Commercial hospitality, leisure and tourism in a service context.

Brukervurderinger av Organization Behaviour for Leisure Services



Finn lignende bøker
Boken Organization Behaviour for Leisure Services finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.