Utvidet returrett til 31. januar 2025

No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing

Om No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing

Updated to fit today's social media landscape with IGTV, Facebook Lives, YouTube Premium, and more, this new edition applies Dan Kennedy's No-B.S. principles to Kim Walsh Phillips' social media expertise in a no-holds-barred guide that prompts readers to invest only in the efforts that drive results and demand a measurable, proven, profitable, direct response.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781599186627
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 262
  • Utgitt:
  • 4. juni 2020
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 226x152x22 mm.
  • Vekt:
  • 494 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 4. desember 2024

Beskrivelse av No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing

Updated to fit today's social media landscape with IGTV, Facebook Lives, YouTube Premium, and more, this new edition applies Dan Kennedy's No-B.S. principles to Kim Walsh Phillips' social media expertise in a no-holds-barred guide that prompts readers to invest only in the efforts that drive results and demand a measurable, proven, profitable, direct response.

Brukervurderinger av No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing



Finn lignende bøker
Boken No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.